wtorek, 7 października 2014

Myj owoce i warzywa

Specjalnie do kuchni i sklepu Jasia uszyłam gruszki, truskawki, marchew i pietruszkę. Poznajemy, nazywamy, rozpoznajemy kolory, myjemy, gotujemy, sprzedajemy, zjadamy, rzucamy, zbieramy, układamy.
Przy okazji uczymy się slow grzecznościowych.W przyszłości będziemy liczyć, dodawać, odejmować porównywać.Mam nadzieje ze zabawki znajda jeszcze inne zastosowania niż te przeze mnie wymienione.

   Na realizacje czekają : jabłka, pory, arbuzy, pieczarki, ryby, lody, ciastka i lizaki.




4 komentarze:

  1. Asiu, nominowałam twojego bloga do „Liebster Blog Award”. Szczegóły u mnie :
    http://skarbzaszkielkiem.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne!!! zazdroszczę talentu, ja mam dwie lewe ręce do szycia :D
    zapraszamy do odwiedzin u siebie :)
    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten pomysł! :) Wszystko wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń